Min katt!

Denna jäkla Flame tar livet av mig :P
Först i tisdags kväll då jag stod och skulle sätta en färgbomb i håret och hade stängt av vattnet så kom muppen på att han skulle upp på min axel vilket resulterade i jätte fina klösmärken. Min kolleger körde ut mig från köket och sa åt mig och fara på vårdcentralen :p Dom tyckte tydligen inte att mina märken såg så fina ut! Så fick komma tillbaka efter ett och bli baddad med lite sprit och få påfyllnad av stelkrampsprutan så nu är man skyddad i 10-15 år till :p
 
Men som att det skulle räcka ^^
Han älskar ju att smita ut i garaget numera också så han har ju hunnit få olja i pälsen så duscha har han hunnit få göra.
 
Men det räcker inte heller :p
 
Höll på att torka mig efter duschen igår kväll och hör att katten lever om ovanligt mycket och funderar på vad sjutton han gör. Hör att han är i sovrummet men ser honom ingen stanns låter som han är i garderoben men jag tänker han kan ju inte ha fått upp en dörr å sen stängt den efter åt :o Efter ett tag inser vi att han är mellan garderoben och väggen! Han har alltså hoppat upp på malmbyrån sen upp på dörren och sen måste dörren ha börja glida av hans hopp så han ramlar direkt ner i hålet :( Paniken han hade och stressen jag fick för att få upp han FORT! Gick och hämtade en pall och en handduk och efter några försök så lyckades han klösa sig fast och jag dra upp han snacka om samarbete utan att behöva samtala med nån :P Tror både jag och katten andades lika fort då han var uppe ^^ Hoppas han aldrig mer gör om det!
 
Så kan en vecka med en katt se ut :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0