Marvin Stöld

Vaknade under natten av att jag upp täckte att något saknades. Sökte förgäves efter mister Blå men han fanns ingen stanns. Fick därför väcka min andra hälft för att ta reda på vad som hänt. Marvin Stöld hade varit i farten men kan medela att Mister blå ligger säker bredvid mig igen efter nattens bravader ;)
I fredags blev det grillat mums säger jag bara =) Och gjorde även Marängstubbe igen som min fina vänner uppskattade väldigt mycket =) Men kröp i säng tidigt för jag var så grymt trött. Men somnade ändå runt två konsitgt det dära så fort man tänker man ska sova så finns ingen trötthet kvar :P
Sen Lördag så hoppa jag upp ur sängen för Henry skulle koppla ur min motorvärmare som igen har börjat lösa ut säkringar suuuck.. Men var ute i solen i säkert 2 timmar i väntan på att Hjalle skulle vakna och Sköldens ankomst. Sen åt man tacos och fick solsting så man vart skit trött igen haha :P Tur iallafall att det blir ljusare ute så man iallafall blir lite piggare =)
Sen så fick jag även träffa finaste lillkillen som till och med vill leka en massa med moster helt otroligt ;)
Och han blir snart ett år helt sjukt vad tiden går fort.
Nä nu ska man hitta nått intressant att se på tills man ska nanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0