Bra dag idag =)

Haft en bra dag idag =)
Jobbat heltid idag. Fått se panik och tårar i Vincent ögon bara för att han trodde jag skulle lämna lekhallen utan att han skulle få en kram efter att han suttit och skickat slängpussar åt mig medan vi hade allsong i lekhallen med hela förskolan. Underbara unge <3
Firat både det ena och det andra idag med tårta med fina vänner :)
 
Sen så var jag även in hos Johannas hem och hobby och bidrog till forskning av plötslig spädbarnsdöd
tycker att det är ett väldigt passande bidrag med tanke på Sebastian så känns inte som bortkastade pengar alls :)
Här kan ni oxå bidra om ni känner för det. http://www.solvanda.nu/insamlingar/sunrise
 Dags att krypa ner och varva ner så jag orkar med mitt monsterpass imorgon på jobbet
7.45-18 står på schemat blir intressant att se hur trött jag är efter det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0