Trevlig helg =)

Midsommar firade hos Stefan med ganska få vänner och bekanta men det var faktiskt gode skönt det med enligt mig :)
 Blir så grymt bra bilder med framkameran på telefon har jag hört :P
 
Sen har vi tillbringat helgen i snårris vilket var gode skönt att ha ett hus för sig själv även om mina pärons föredetta säng var hård som ett golv och hade ett frysskåp som levde om men gick väl bättre dom andra nätterna än första man kanske vänjer sig vid ljudet :P
Men å andra sidan har vi hunnit tömma hela vardagsrummet helt urstädat och första möblerna är på plats kanske kommer ta slut nån gång om man har tur ;)
Och hade en jens med drag som kunde köra upp grejorna åt mig härregud hur kunde jag köpa mig en bil utan drag jag måste ha varit hjärntvättad eller nått :O
Sen även en Stefan och en pappa som hjälpte till att bära varsin väg :) Och en Viklund som låna ut släpet åt mig och vid tillbaka lämningen hade jag en Vincent som knappt ville släppa min hals och tyckte jag skulle stanna där!
Jag har snälla vänner så är det bara :)
 
Sen så kom ju även Jens och Skölden min på att dom skulle åka och äta den dära vulkanpizzan så dom fick göra det medan jag mös hos systeryster med Taggen :)
 Såna här busigt mysiga leenden får man då han kastar ut verktyg på golvet :P
 
Så här glad är jag då vi är på väg med första släpet :p Och med min partner in crime i solbrillorna!
Justja färga håret var det när man då ska hinna det! Säger som vincent jag haa int tiiid! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0