Städning och ömma fötter :)

Tycker lite synd om mina fötter att stå och städa i flera timmar i en halv storlek för små skor tär gode mycket på mina små fötter :/
Men va fan snart har jag ett eget hus om än jag hyr det =) Bara hoppas att jag trivs där ute så slipper jag lägenhets livet ett tag till :)
Nä men snart är hela köket genom städat iallafall ca 2 skåp och 2 lådor kvar som ska tömmas och skuras upp! Kan säga att dom var i stor behov av en urtorkning.
Sen har jag ju en sån fin vän som ställer upp och river tapet, spacklar och tapetserar åt mig hela två våder uppe nu blir att fortstätta med det imorgon. Och sen då han inget har att göra står och tjatar har du nå mer jobb jag kan göra nu innan jag blir för rastlös :P Så han har även hunnit klippa gräs medan jag, gubben och Valpen sopade infarten på det värsta barren. Så det blir renare och finare men det tar sin tid är mycket som ska kastas och tömma innan man kan flytta in. Men jag är just nu väldigt nöjd med detta beslut jag tagit bara hoppas det håller i sig även då skit snön kommer tillbaka jag som hatar att köra vintertid :P
 
Nä nu ska jag fortsätta leta lite möbler och skit på nätet sen sova så man orkar upp och jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0