Ser ett ljus!

Idag har jag hunnit klippa mig skönt inför sommaren och ha lite mindre hår :)
 
 Lite färg på det dära så blir man som en ny människa!
 
Sen åkte jag och Jens och handlade inför midsommar helgen så man har nå käk :) Blir marängstubbe till efterrätt imorgon är ju faktiskt en månad eller två sen sist :P
Sen vänta in Gubben och Henry sen upp till snårris och äta tacos och sen fortsatte Henry i sovrummet med tapeterna medan vi andra började projekt tömma skrivbord och byrån fy fan vad saker man kan samla på sig helt sjukt!
Men så har vi princip tömt hela vardagsrummet nu en fet byrå kvar men den kunde inte jag och Jens flytta eller Jens hade säkert kunna flytta den om han hade haft nån annan än mig med sig :P Och det feta kassaskåpet som oxå ska ut! Men har grov dammsugit ur det rummet iallafall hittar en del spindelväv men som tur inga spindlar :P
Sen under helgen blir det nog att städa klart toan så man kan börja använda den.
Så det blir ju inte värre där uppe iallafall :)
Och stoppade in dom första sakerna i köket idag också :)
 
Alltid nått :)
 
Sen så såg vi nyaste Johan Falk filmen rätt okej men man saknade ju som Frank tyvärr
inte riktigt lika mycket action som på nå sätt.
Och nu har man eldat i föräldra hemmet inte så ofta man gör det nu men ska man ha varmvatten så må man elda :P
Nä nu sängen så man orkar med att fira midsommar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0