Hmm :P

Vilken bajisig natt det varit :/ Vakna kolla klockan somna vakna kolla klockan miljoner gånger känns det som inte direkt så att man är utvilad då man vaknar klockan sju :/
Men som tur var gick dagen på jobbet sjukt fort så nått att glädja sig åt iallafall =)
Sen kan man ju inte annat att le då ett barn som vet precis vad jag heter kallar mig Anita och säger att han älskar mig :P Finns barn som alltid har bus i ögon så att säga :P Vincent brukar ju göra så mot Sköld och kalla han Marcus istället för Magnus och man bara ser buset skiner ur ögonen :p Men nu sist fick han ju då höra att han hette Sköld i efternamn och det blev sköldpadda och slutade med att han fick heta Turtels :P
Nä utan barn skulle nog världen vara väldigt grå :/

Sen kom jag hem och kände nää orkar inte vara hemma skrev åt Stefan så fick middag serverad inte dumt :D
Sen trött och frusen pga dålig sömna och Stefans iskalla hem somnade jag ner krupen under en sjukt gosig filt och Stefan fick se film själv mohaha!
Nää kanske man skulle gå och sova så jag orkar med mitt monster pass imorgon 7.45-18 lovely eller nå ;)
 
 Fest bild från Ems place =)
 Min finaste Hjalle =)
Gode skillat detta kort då jag kastar en klubba mot Lundberg och att han då lyckades fånga det :)
Sen min koncentrerade min behöver vi inte prata om :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0