Dags att byta namn? :P

Har fått heta Anita, Jessica, Susanne, Maria idag kanske inte ser ut som en Marie? :P
Kommer ihåg då jag var liten och var så arg för att jag hade ett e på slutet det hörde man ju inte ens och såg mkt fränare ut utan ;) Men då det kom till att se vem som hade flest bokstäver i sitt namn så skulle ju självklart e:et räknas så man hade större chans att vinna :P
 
Efter monsterpasset idag är jag glad över att morgon dagen bjuder på 8.30-15 kändes som ett lagomt långt pass innan ledig torsdag :) sen får vi väl se om fredagen bjuden på nå jobb eller om man får vara hemma och gossa i sängen hela dagen!
 
Tycker att en viss människa ska ta och komma hem nu vara borta i 10 dagar och lämna mig ensam med ett lik är inte okej :P Även om liket försett mig med mat och film några dagar under veckan så borde inte klaga :D
 
Sen så skrev min syster och fråga om jag ville komma och vara med henne och Taggen den 13 Juni och inte kan jag väl neka den sötkorven att få umgås med sin moster lite ;)
 Saknar mitt löshår ibland och även min kissemisse axeln var en av favoritplatserna att ligga och gosa på :/ Haha och snus under läppen det saknar jag sällan men det händer och då luktar jag på snuset och så var de begäret över :p Snart ett helt år sen sista snusen 3 månader kvar :)
 
Varit en helt okej dag känns bra :) Kom på några problem under dagen men fick hjälp att lösa dom av en väldigt go person som jag är glad finns :)
Så nu tänker Stenberg se sin serie och försöka somna med ett leende på läpparna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0