Vilken dag!

Tyckte ju tydligen det var en bra idé att gå på jobbet imorse vilket visade sig vara det dummaste jag gjort på en dag eller två :O
Skulle ut med barnen på jobbet dom var klara jag går och klär mig och tittar ner i min jobbpåse hmmm inga kängor skit glömde dom på tms igår.. Kommer på den smarta idén men jag har ju skoterskorna i bilen som ja ju hade lämnat hemma smart ens! Happ på med tjocksockar i gympaskorna varmt och mysigt not! Tänkte gör ju inget att jag blir blöt om fötterna har ju torra sockar i handväskan! Som jag naturligtvis lämnat hemma eftersom jag inte behövde bilen :p
Fick dock gå in lite tidigare för att duka det uppskattades =) Sen trodde jag ju oxå att jag skulle äta i barngrupp för annars brukar dom meddela det men  icke denna gång så vart rekordfart hemåt upp i läggan hämta väskan för att kunna köpa lunch sopa av bilen som var begravd.. köpte korv på gulf fullfart mot tms för att hämta kängorna sen tillbaka till jobbet och detta på en rast på 30 minuter gode bra jobbat tycker jag :)
Sen fick jag ju lite extra mys med lilla V som kröp upp i min famn och drog en filt runt oss =) Och då han alltid markerar då jag jobbar där eller hämtar han att det är HANS Marie och oftast mer än en gång ;) Då känner man sig gode älskad =)
Sen muta syster mig med godis mot ett besök vilken jag inte tacka nej till =) Möttes av en Seth som sprang fram till mig och ropa Moster och krama mig hårt =) Sen kom Moa oxå =) Sen var väl Oskar mera av en du kanske kan få en kram ;) Men såklart kramar han moster än ;)
Sladdat runt lite med Jens sen film hos Stefan och nu är jag så sjukt trött att jag inte vet vem jag är och varför kanske dags att sova då? Japp på med nyaste vampyravsnittet och sluta ögonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0