Lördag!

Morr skrev ett inlägg från mobilen sen så trycker jag på fel knapp så hela skiten försvinner irriterande :P
Somnade runt 3 igår och vaknade före sju idag helt sjukt så lite sömn men kunde fan inte somna om jaja låg å mös i sängen ett slag sen steg jag upp och Berggren kom föribi och så kom Jens så åkte vi ut och handla Bacardi razz så jag kunde göra drinken som Sköld bjudit på för typ ett år sen helt sjukt vad tiden går fort känns som igår :O
 
 Gott säger jag bara men säkert gode farliga så man inte känner spritsmaken precis som jag vill ha det :)
Nä men sen vart det grillat och bastu gode skönt men ack så sjukt varmt det är man typ dör ju :P
 
Och nu ska jag titta på lite vampyrer men lär ju däcka fort så trött som jag är :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0