Graven!

Varit på graven idag så mysigt då det lyser massa små ljus i mörkret.. Hoppas jag snart ser en massa ljusglimtar i mitt liv dom finns där små stunder som får en att le med hela ansiktet och inte bara med munnen ett leende ska nå ögonen för att vara äkta!
Men Sebastian fick sig ett nytt ljus så även Jens morfar. Hade tyvärr inga med mig till Farfar och till Janne så det får väl blir nästa gång! Brukar alltid ha ett lager med ljus i bilen men det var i toyotan måste köpa några att stoppa i S80 :)
Suck nä om man skulle ta och krypa mot sängen börjar ju så tidigt imorgon vet inte hur jag ska orka kliva upp klockan 12 för att hinna till klockan 13 på jobbet kommer bli svårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0