Helgen :)

Ja gud vilken helg ingen ro ingen rast :)
I fredags var det jobb på schemat sen åkte jag till Syrran och Taggen och fick söva plutten tjurig var han men Moster vann tillsist kampen :D
Tog massa bilder med Berggren kamera så nog fick man till några riktigt fina bilder :)
 Charmunge <3
 Armar upp och sträääääck :P
 
Sen Lördag vart det kalas hos Farmor. Sen vidare till Pappas 60 års middag :)
Och sen mot Stefan för att ha inflyttningsfest/födelsedagsfest :) Trevligt men shit så trött jag är :P
Men dom bilderna var alldeles för stora för att ladda upp här så dom håller jag för mig själv =)
Nu är det bara hopp i säng så man orkar upp klockan 5 imorgon fy sjutton :P


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken pudding ;) Tack för hjälpen! Kram

2014-06-17 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0