Helgen :-)

Börja ju som i onsdags då åkte valpen och jag upp till Berggrens stuga ;-)


Skratta gjorde jag oxå så tårarna ville spruta och berggren låg på backen och höll på och dö för att jag kittla han ;-)

Sen torsdag kom en Sköld hit och det blidde gomat :-)


Fredag vart det jobb och tacos och film :-)
Lördag var jag sjukt uttråkad länge sen jag var så uttåkad så Jens tyckte vi skulle på krogen efter många om och men bytte jag om och många förvånade ansikten fick man se men det är ju kul att förvåna folk ;-)


Sen idag har Valpen bytt min skyltbelysning och jag mös med Taggen och titta på kissen som mös i solen :-)




Tror han tycker om mig även om han räcker ut tungan åt mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0