Fattar det inte :O

Väger 61,8 kg på morgon vikt nu förstår inte vad som händer för jag gör då fan inte ett skit för att det ska bli så :O Möjligt att man äter mindre skit som hjälper en del :) skulle bara behöva träna lite mage och få bort lite därifrån ;)
kanske om man börjar röra på dö fläsket kanske man kommer under 60 som varit mitt mål sen Sebastian gick bort även om det tagit jäkla massa år :/ Tycker dock inte de syns så mkt utom i ansiktet möjligt men då ser man ju sig själv varje dag och jag är inte ens sån som tar kort då jag inte ens varit medveten om att gått sen förrän typ 2 veckor sen och sen har det bara fortsatt :P
Hitta dock en bild från då jag och David skulle gå ner i vikt och huvva hur man såg ut nog är det mycket bättre nu om man måste välja pest och pina :P
Och gud vad jag saknat att jobba natt sover som en prinsessa får alla timmar jag behöver utan att behöva stressa i säng för att måsta kliva upp till jobb morgonen efter och veta att man får ligga och dra sig mmhmm :) Snittar ca nio timmar per natt sku jag tro :P

Värsta med jobbet är bara radion skorrar över allt utom typ p3 och p4  och vissa ställen funkar rix på men dom är få :/
Skulle nästan ha behövt köpa egna lurar så man får välja musik själv :O Och visst är vinyl en bra kanal om man vill ha sömnpiller :p
 
Nä återgå till seriemyset i soffan kanske :) Längtar dock efter mina nya soffor hoppas det blir fint :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0