Huvudvärk!

Känns att man inte är fräsch huvudet är som en trumma så fort man ställer sig upp eller
rör sig för hastigt men är som så förvånad över att jag inte snorar bara nyser och har ont i halen
lite knas i öronen men inte så att jag stör mig på det konstig förkylning mot för det jag brukar men
nästan så att denna är bättre för jag kan ju jobba även om man är lite extra sliten då man kommer
hem! Men ligger då redan i sängen och skulle nog kunna somna snart om jag försöker må bara suga klart på min halstablett så man it dör i sömnen :/
Sen får jag tacka Jens som ville äta skrov med mig eftersom Tb nekat mig de i flera dagar :p
Imorgon blir det lasange till middag länge sen sist mums :)
Nä men slå på nån film och somna till kanske vore på sin plats :)
Jag längtar till sommaren jag :O
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0