2013 i bilder :)

Januari hos Marie och Mattias :P
 Födelsedags fest för Sköld i Luleå :)
 Fixade löshår i Mars :)
 Latte och daimkaka i april =)
 Hjälpte David med studion snäll som man är i Maj
 Poolparty/pre releaseparty hos David och folk fick höra låten the one första gången utom jag då som redan kunde den ;)
 
Skit hitta inte ett enda kort från Juli eftersom mitt SD kort pajjade och jag hade inte sparat dom dumt nog..
 Augusti skiftfest med polar :)
September Tb fixade Badtunnefest i Uddens :) Synd bara att jag avvek tidigare pga huvudvärk :/
 I Oktober var vi ute och tog kort jag och Berggren och Tb såklart som håller i kameran
 Tb tog miljoners bilder på mig i November ovanligt? NÄ :P
 
 Och sen vart de December och jul :)
Har varit ett väldigt konstigt år.. Hoppas på ett mkt bättre år i år för jag orkar inte med nå mera valler detta år :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0