Jobb!

Jobbar halv tid i en vecka från och med Tisdag skönt att veta i förväg men dock
är det ju inte så mkt pengar när jag varit sjuk plus att det inte är så mkt jobb nu under
påsken på förskolor och skolor då många är lediga :/
Plus är att jag kommer befinna mig på polar i sommar vilket betyder lönelyft under den tiden
vilket jag inte tackar nej till bara hoppas man får alla veckor okej en vecka spelar ingen roll kan behöva lite semester jag med även om man är ledig strödagar under året så är det inte riktigt sammalika som en sammahängande vecka då man bara kan slappa eller åka bort någonstanns bara hoppas man tar sig någon stanns men det återstår att se :) Nä kanske man ska ta och nanna så man orkar med morgondagens planer som är inget om det nu inte blir att byta däck :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0