Helgen..

Blev väl inte riktigt som jag tänkte mig alls någon stanns :/
Skulle ha jobbat 8-13 sen kurerat min förkylning men blev ett 10 timmars pass istället :/
Vad gör man inte då det är brist på vikarier och pengar är väl aldrig fel har jag hört..
Men vad helt slut då jag sluta så blev  soffan med Jens och Stefan och film och surr även Thias kika förbi :)
Sen kan jag säga att den dära sista filmen sov jag mig igenom. Jag som höll på att somna klockan 20 och skulle göra en tidig kväll jå tjena aja får väl bli ikväll då en Hallonad och sen hopp i säng :)
Men Tage skickade en krya på dig Moster bild så hoppas den sätts i värkan snart så jag blir frisk så jag får åka och pussa lite på han :) Måste säga att han är väldigt lik sin far på bilderna jag har sett :)
Nää kanske gnugga sömnen ur ögonen så man kanske vaknar till liv :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0