Snus!!

Idag är det en hel vecka sen jag la bort snuset och de har faktiskt gått rätt bra =) Har inte haft så mkt problem med suget det är som mest på morgon då man alltid lägger in  en snus de första man gör :)
Nu ska bara ciggen bort men de får nu vänta ett tag till tror jag så jag känner mig lite mera stabil så man inte faller tillbaka direkt vore bara onödigt!!
Sen så håller jag på att bli galen på min telefon har aldrig varit med om så dåligt batteri måste ha en ny PLÖTSLIGT!!!
Sen ikväll kommer ju sötungen Vincent och sover med Maaiie ska bli mysigt =)
Sen så ser mitt hem ut som hej kom och hjälp mig och ingen kom :/
Men eftersom jag måste hålla mig hemma ikväll kanske jag får nått gjort om jag inte däckar med Vincent men sov
11 timmar i natt så tvivlar ju på de men de var välbehövligt som attans kände jag :)
Åt en "ofin" middag med TB igår och såg idol och nån var väldigt trött och sov större delen av avsnittet undra vem de kan ha varit ;P Måste vara jobbigt att slå sönder ett hotell om dagarna :P
Nä nu ska jag åka och jobba så man tjänar några pengar som kan behövas till en ny fån :)
Sen är de bara tagga in för lördag kanske dags att besöka Bolaget så man har ifall man blir sugen?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0