Kvällen!

David kom med middag vi surrade lite telefoner eftersom jag blir tokig då jag ska köpa nått nytt
vad de än gäller så behöver jag nån som styr upp mig :P
Men sen då man väl bestämt sig för en sak är de alltid nån som ska komma och säga nått dåligt om den man bestämt sig för eller så och då måste jag ju tänka om IGEN inte alls bra :p Sen kom ju Vincent så vincent kröp ihop hos david i skäggschalongen =)
 
Mysgrabbarna =)
 
Önskar jag kunde hålla om dig ikväll men jag tänker på dig bara så du vet vännen <3
 
Han sa/Hon sa
 
Han sa att han alltid skulle hålla mig kär.
Hon sa att hon alltid skulle älska mig.
 
Han sa att han skulle vara min partner.
Hon sa att hon skulle vara min bästa vän.
 
Han sa att han skulle lyssna på mina berättelser.
Hon sa att hon skulle skratta åt mina skämt.
 
Han sa att han alltid skulle lyssna på mig.
Hon sa att hon alltid skulle prata med mig.
 
Han sa att han alltid skulle krama mig.
Hon sa att hon alltid skulle hålla mig i handen.
 
Han sa att han alltid skulle sova hos mig.
Hon sa att hon alltid skulle kyssa mig god natt.
 
Han sa att han alltid skulle älska mig.
Hon sa att hon aldrig skulle lämna mig.

Kommentarer
Postat av: Gos

Skäggschalongen, så fyndig du är =)

2013-09-04 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0