Katthelvete!!!!

Suck jag hade tänkt göra ett sånt mys inlägg om min katt som låg på min mage och mös men icke då får katten går längst ner i sängen och sätter sig på duntäcket och PISSAR!!! Precis samma sak gjorde hon förra gången hon var i löpen..
Bara för att jag tyckte att jag varit borta mkt senaste tiden så skulle hon få mysa extra länge med mig och det var tydligen tacken man fick!!
Har sagt de förr och säger de igen det lönar sig inte för Stenberg att vara snäll för jag får alltid skit tillbaka på nått sätt ska inte tänka snällla tankar alls överhuvudtaget..
Aja de kanske var en mening med att jag bokade tvättid nästa vecka då antar jag för allt som händer, händer väl av en anledning har jag hört antar att man inte bara alltid förstår varför?!
Men jag blir bara så helvetes less..
Kände mig bara ensam och tänkte att kisse oxå var de men hon ville tydligen bara göra mig mera ledsen i mitt öga.. Bleh kanske dags att försöka sova imorgon är man tillbaka i förskolan efter 2 dagar med Seth och Ellas klass.. Lär ju inte gå så bra men jag må försöka och hoppas att inte halsen är värre imorgon för den börja tjorva på eftermiddagen idag!!
Och Sis jag veeet att du hellre vill ha ett glatt inlägg ska försöka bättre nästa gång  behövde bara skriva av mig lite bajs en stund eller i detta fall piss kanske?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman <3

2013-09-18 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0