Igår :)

Vart jag bjuden på innanlår sjukt jävla gott var det :) Tommy kunde tydligen tillfredsställa mina smaklökar bra :P



Säger bara Mums!
Sen fick jag jätte dåligt samvete då vi var och hälsade på Berggren då jag först gosa med Bosse och sen tog med händerna i TB ansikte så han blev som en prickigkorv :( tur det gick om då han fick tvätta av sig och smörja in sig lite säger bara jag är glad att jag inte är allergisk mot djur huvva vilken mardröm det hade varit :(
Aja nu spelas musik i ett försök att få igång mitt party humör får väl se hur det går :o

Kommentarer
Postat av: None None

det går bra lellan ingen fara du kunde inte veta :)
höra 3ish :D

2013-09-07 @ 12:32:36
URL: http://tebe.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du gillade maten den tog ett tag :P

2013-09-07 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0