Höstdepp?

Undra om jag just blev höstdeppig för en stund?!
Känner mig ensam i massor just nu! Samtidigt som jag känner att jag skulle behöver en dag i sängen med bara mig själv och katten men när fasen gjorde jag de senast de kan jag inte komma ihåg men så är de väl då man prioriterar andra saker antar jag!
Men jag behöver ha den dära varma famnen att krypa in i är så underbart mysigt men man kan ju inte få allt alltid här i världen :/ Men ibland behöver man bara de dära som är så litet för en människa men kan vara så stort för en själv!
Och sen så pajja magen rejält ikväll huvva :( Vet inte om de var nått i maten magen inte gillade eller riktigt vad de var men arg vart den då och jag försvann i min egen lilla värld som vanligt då den tjorvar lika bra att inte vara med mig då för de är bara tråkigt!
Känner för en riktig myskväll med massa ljus och täcken och kuddar och en sån kväll ska jag ha plötsligt!
Har hört att hösten är mysig om man gör den på rätt sätt!
 
Men till en roligare sak så var jag och petade på s4 mini idag och blev ännu mera övertygad om att jag vill ha en sån! Så blir mest troligen att åka till stan på onsdag med min Hjalle och köpa mig en fån =)
 
Men nu ska borsta tänderna sen soova gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0