Fredag!

Jobbar på två ställen lite halv jobbigt att färdas emellan olika förskolor men det går!
Sen har jag en sån dära jobbig period med mkt tankar.. Sen så färga chassit mitt hår igår och jag saknar redan min gamla färg har haft rött så länge så brunt känns fruktansvärt tråkig bleh men men får väl färga om de igen antar jag.. hade jju mest tänkt att jag skulle få tillbaka min gamla färg så jag slapp hålla på och färga det men trivs ju i det röda :/ Så just nu känner jag mig bara allmänt fulare än vanligt :(
 
Ikväll blir de tydligen innanlår till middag få se om TB lyckas överraska mina smaklökar kinkig som jag är då de gäller mat :O
Sen blir de väl att försöka tagga för uddens imorgon känner inget super sug efter fest men de kanske kommer imorgon får man väl hoppas annars får man väl åka hem och gosa med Kissen istället för att slå klackarna i taket :P
Sen kommer ju de dära jobbiga problemet vad sjutton ska man ha på sig för kläder bläbläbläbläbläblä har svart och svart och svart och lite till svart KUL!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0