Förkyld...

Säger bara usch man har inte mkt ork tror dock inte jag har nå feber
men tjock i halsen och snorig som fasen så tror jag tog ett bra beslut igår då jag tog bort att vara tillgänglig idag hade nog inte orkat det för jag hade en riktig piss natt i natt vred och vände på mig gick upp drack käka ipren näsdroppar halstabletter osv la mig sov en stund vred och vände på mig och så fortsatte de hela natten bleh
aja får hoppas på en bättre natt i natt helt enkelt..
Nu har kisse krypit upp i famnen på mig
men måste tyvärr flytta på henne å se om jag kan byta lampa på toa för göra behov och sminka sig i ett mörkt badrum är icke att rekomendera alla gånger :)
 
Hoppas på en bra kväll med god mat och fina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kan bli spännande med mascaran i mörker, men ack så kul resultatet kan bli ;)

2013-09-20 @ 18:23:18
URL: http://embenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0