Det är...

dom små sakerna som betyder!
Gjorde en sak för en vän i morse som vart så tacksam att jag själv blev glad! Delad glädje är dubbel glädje :) Men sen finns det folk som inte ens kan säga tack för hjälpen eller för maten eller vad sjutton det nu gäller! Man ska inte ta saker förgivet så är det bara men nog gör man det ibland ändå! Det jag tar förgivet är bjuder man nån på mat exempelvis då säger man tack! Det är nått min farmor har printat in i min hjärna och jag hoppas att jag inte glömmer
det förrän jag är senil och inte vet bättre :P Så kan ni gör en vän/bekant glad genom att vara osjälvisk och dela med dig :) Nu har jag varit vaken för länge IGEN! Suck tur man har sovmorgon till halv nio iallafall! Med tanke på frossan jag haft idag huvva Aja sova jobba sova jobba typ :P Natti natti från mig och kisse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0