Dagen!

Hängt med vänner hela kvällen =) Eva, Hjalle, Stefan, David och Jens om vart annat =) Jaaa okej då Viklund och Vincent var med på ett snabbt hörn oxå :)
Äntligen har jag fått mig en ps3a så nu kan man köpa låtar som man vill ha och inte hela skivor för 1 eller 2 låtar så de känns bra =) och nu finns de ju ett singstar hos David oxå som köpte mitt gamla =)
Sen så har jag köpt olja och tanka bilen som även idag har HOPPAT fram suck så jag skämdes och Tommy som inte tror jag kan bli generad skulle ha sett mig då garanterat högröd :P
men Olja fylld och tanken full och fylld med nå akut tjohotjohej medel så har den då inte hoppat sen dess får väl se hur den klarar en resa till Piteå imorgon kan blir intressant :)
Så imorgon ny telefon då om ingen oväntat händer =) åker direkt Hjalle slutar och lät som Stefan oxå var sugen på att följa med :)
Blir ett kort jobb pass bara mellan 7.30-12-30 men inte gör de nått då hinner jag ju iväg jobbigare då man jobbar till 16 att idas ta sig iväg någon stanns faktiskt så ibland är de bra att vara vikarie har jag hört =)
 
 
Shit ser ju knappt ut som jag längre :O Endast 5 år sen :P
Nä kanske sova så man orkar med morgon dagen :O
Natti!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltid fin :)

2013-09-11 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0