Bilder från i helgen =)


 
 
 
 
 
 
Så mycket mysiga bilder vi tagit och dessa var bara en del av dom =)
Säger bara att vänner och deras närhet till en kan ta en människa långt!
Var och gick med TB på kyrkogården sen låg vi och hade ett av våra samtal då vi bara surrar eller okej dååå
TB surrar mest och jag svarar så han kan surra på lite till :P
Men det är så avslappnat att bara slå på en film fast man skiter i filmen och bara surrar :)
Hade jag vetat att jag hade orkat bära med mig en systemkamera och verkligen använda en skulle man ha haft en men om jag känner mig själv rätt så kommer den ligga hemma och inte göra nån nytta men tur man får ta del av andras bilder iallafall =)
Undra om man skulle ha ätit lite glass och sen krypa ner i sängen innan man ska och jobba på förskolan som jag inte varit och jobba på under några månader hur fasen ska de gå och utan snus å hej å hå så glad tjej jag inte kommer vara imorgon men de löser sig bara bita ihop :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså du å Vincent är verkligen en skön Kombination <3

2013-09-02 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0