Utanför din dörr!

 
När du inte ser mig, när du inte vill vara min vän
Kan du inte be mig, gå istället för att såra mig om om igen
Jag tänker på oss förr, och här står jag nu utanför din dörr

Du säger att du vill ha mig, du kommer höra av dig men det blir sen
Mitt huvud går i bitar, men det är så svårt att bara gå hem
Ta mig härifrån, ta mig här och nu
Vi kan väl bara älska tills natten tar slut
Jag tänker på oss förr, och här står jag nu utanför din dörr

Ja ta mig härifrån, ta mig här och nu mitt hjärta är låst
Det kan väl bli som förr, här står jag nu utanför din dörr

Utanför din dörr

De bilder som jag alltid vårdat, försvinner och jag har ingenting kvar nu
Spelet är slut, du vinner igen
I flera år har jag undrat, minnen försvagas men här är du
Jag vet jag borde se mig om, igen igen igen

Ta mig härifrån, ta mig här och nu
Mitt hjärta är låst, vi kan väl bli som förr
Här står jag nu utanför din dörr

Utanför din dörr
 
Njuuuuuuter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0