Måndag!!

Känner mig lugn idag borsett från mitt bruta uppvaknade 05.50 men sånt får man väl leva med då man är barnvakt ;-) Hunnit äta lunch med Stefan och Vincent innan det blev dagis för han men sen fick jag lika fullt hämta han för att mamma hans var stressad till Boden :p inte så att vincent grät för att det var jag som hämta ;-) sen har jag plockat och fixat lite och följde med Berggren på soptippen nu ska man bara hitta på nå mat :-( Idag hade varit en perfekt Hjalleeeeee ska vi äta nått? Men han jobbar ju efter middag himla han så får väl hmm gräva i frysen eller nått kan säga att det gapar goooode himla tomt över allt min kyl är nog värre än en ungkarls kyl tur den är lite så de inte märks lika väl ;)
Hört att hundens mat är godare än den man får serverad vid bordet :P
Gammal bild :P

Kommentarer
Postat av: Fredde B

Så jävla skön bild på Vincent :-)

2013-10-16 @ 07:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0