Helgen =)

Haft en bra helg i största allmänhet :)
Varit med Hedman, Berggren, TB, Vincent och Johannes :)
Lördag var de en sväng till Piteå där vi kika lite på bilar tyvärr ingen lycka där men det kommer väl hoppas jag annars får jag väl börja GÅ på jobbet vilken mardröm huvva ;)

Ätit godmat hela helgen vill jag lova men ibland kan man behöva skämma bort sig själv lite :)
Lördag kvällen sjöng vi singstar surrade och gick en prommenad och Vincent och TB fick leka av sig lite i lekparken på Västermalm :P
Sen idag snodde jag Vincent och vi lekte på KL skolan vilken han tyckte var skit skoj :)
Sen middag med han och Eva och kladdkaka med nobless på muuuuuums =)
Nu ligger plutten och sover och det borde Fröken Stenberg oxå göra så man orkar upp imorgon :)
 
Sötunge!!!!!
Klick klick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0