Bra och dåligt!!

Okej mitt SD kort pajja igår känns som jag borde ha blivit mer arg över de då jag tappat alla nyaste bilderna i telefon eftersom jag varit lat och inte sparat dom i datorn oxå fy mig!!!!!!!!!!!! Ska säkerhetskopiera lite bilder och så imorgon efter jobbet hade jag tänkt för nu hinner jag inte!!
Och eftersom min bil valde att pajja igår efter att vi varit så duktiga och bytt däck på skithögen så kokar skiten fy så arg jag var fast arg lugn på nått sätt svårt att förklara men kan ju inte säga att de var en överraskning att den skulle dö snart så den fick döö en fridfull död i snårris eller nått :o
 
På den tiden den var lite fräschare kanske? :O Herråååå Kärleksbilen min :O
 
Till de roligare idag så var de på jobbet :) Först kommer ena läraren fram och säger att hon tycker jag skötte mig så bra på morgonen eftersom jag varit själv i en klass i veckan så blir de rätt mkt i huvudet på en :/
Sen kommer hon som har andra halvan av klassen och säger att hon aldrig känt sig så trygg med att lämna över barnen till någon annan vikarie än mig snacka om att de känns som att man gör nått bra även om man i huvudet är väldigt kluven i vissa beslut man måste fatta ibland om hur man ska handskas problem som uppstår för att vara så rättvis som möjligt osv :/ Men kan säga att självförtroendet i jobb syftet åkte upp en del idag :)
 
Nej nu ska jag hämta Pappa på jobbet om en pyttetund sen hälsa på Farmor sen köra Pappa till Snårris sen följa Syrran, Seth och Ella på bowling, sen se om David kan rädda sakerna på SDkortet för han hade nån adapter eller nått men tvivlar att de lär hjälpa eftersom den inte funkar i nån av mina telefoner men de är ju värt ett försök, sen blir de att åka till TB sen om jag hinner efter de kan jag ju koppla av och lägga huvudet på avkylning :O
 
Nog saknar man väl den hära tiden pytte lite iallafall ;)
Och nu ska ungarna bowla så tokigt :)

Kommentarer
Postat av: Em

Klart du får beröm du är ju en jättebra vikarie! Satsa på att bli lärare vett ja!;)

2013-10-17 @ 16:21:13
URL: http://embenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0