Bra dag idag =)

Haft skit roligt med barnen idag på jobbet länge sen jag hade ett sånt sug av att busa då jag jobbar ;)
Men som vikarie kan man få busa lite extra mkt tycker jag är så härligt då barnen bara skriker av skratt :)
Men man märker fort att inget går upp mot då en manlig vikarie kommer barnen blir som tokiga och slutar aldrig men får jag bara mina il blir jag nog lika skoj jag ;)
 
Sen har jag bestämt mig för att sälja Sebastians vagn känns lite knepigt men ändå bra på nått höger! Vad ska den stå nere i mitt förråd för man vet ju aldrig då man kommer behöva den igen även om min högsta dröm är att få en ny bebis men då måste man som först hitta en karl som är villig och som man vill leva med men de kommer får börja beta av lite på listan..
 
Sen så imorgon blir det Piteå med Berggren och Ponny som Max skulle ha sagt ;) Kika på två bilar jag hittat på blocket och hoppas nån faller mig i smaken för jag blir TOKIG på min bil man ser inget på morgon även om den inte hoppar fram just nu :/ Och hittar jag en bil blir det att köpa en kupevärmare som jag tvivlar förljer med bilen som en present från M å P börjar bli kalla nätter och då kan det behövas kan jag tycka :)
 
Sen har jag skrivit lite med en vän jag mått dåligt över och det verkar lösa sig det med kan det bli bättre än att slippa vissa saker som gnager i bakhuvudet hela tiden?
 
Och SIS duger detta inte som ett positivt inlägg då ger jag upp min blogg PLÖTSLIGT ;)
 
Så vi hoppas på en fortsatt bra dag och helg :)
 
Gode sött ;)
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt går mycket lättare sen man bestämt sig <3

2013-10-11 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0