Skit bil..

Ni ska inte tro att den dära bil jäveln slutar tjuta klockan 5 på morgon bläääääää
snart måste man väl campa ute och ta reda på vilken bil de är som står å tjuter å sen slå sönder den å samman.. Eller så ringer man hyresvärden eller nått för man blir ju tokig om man ska måste vakna klockan 5 varje morgon sover nog dåligt ändå så behöver inte ett ytterligare störningmoment :O
Imorse ringde dom och väckte mig 07.20 och vill jag skulle infinna mig på Tms klockan 8 så upp och hoppa för Stenberg och hade jag någon frukost hemma då? Eh näe så fick bli rågrut med kaviar och cola världens godaste frukost eller nått :P
Tror jag ska göra köttfärs och spaghetti idag kände som gott i munnen min =)
Nä lite vampyrer och mys med kisse kanske hörde att disken kan vänta några timmar till :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du ringer varje dag till hyresvärden kanske det ger sig ! Dom får väl skicka ut ett brev till alla hyresgäster eller mail om att någons larm tjuter varje natt/morgon :)

2013-11-12 @ 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0