Måndag!

Jobbar en kort dag idag bara 8.30-13 lugn start på veckan men drar inte in så många kr
men man ska ju vara glad för de lilla man får finns dom som har det värre än vad jag har det.
Men jag är så grisigt trött haft en vakna somna natt då jag trott jag har försovit mig hela tiden
och jag hatar den känslan usch :/
Så jag sitter och funderar på om jag ska ta och krypa ner under Snuggin och se vampyrerna
kan gissa att min kissemisse inte är så sen på att följa med mig dit :P
Skulle vara så mysigt och börja smygjulpynta men jag ids inte de nu för då säger Mamma att
man måste storstäda och jaa ibland lyssnar jag fakitskt på mamma ;)
Och hungrig är jag pasta och skinksås är väl inte riktigt den maten jag gillar bäst
tur man snart kan äta middag så kanske jag får lite mera energi :)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha du är rolig du :)

2013-11-18 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0