Klippa :O

Skulle klippa mig imorgon och bli av med massa nött hår
som bara stör mig men blev förlängd på jobbet så det sket sig lite
men det var på mitt favorit ställe och jag behöver verkligen varje halv
timma jag kan få ihop på jobbet dom få dagar som är kvar av denna månad
så får klippa mig en annan dag men ska fan få de färgat innan helgen vilket
som skiter i om det kräver två färger bara för att de är så långt just nu
men lite färg kan göra mkt :)
Bara hoppas Em har tid innan helgen annars får jag anställa någon annan vän :)
Klockan är 21.04 och svimma inte nu men jag ligger REDAN i sängen :P
Nä men ska ringa Tb sen ska jag sussa så jag är pigg imorgon förhoppningsvis..
Haha ja just ja Hedman försökte ju bränna ner sitt hem igen genom att ha kvar
klipps på korvbrödspåsen LYCKAT ;) Lukta mumma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0