Jobb och helgen :)

Varit lite jobb senaste tiden de ogillar jag i massor åsså speciellt nu uti jul
aja de löser sig säkert på nått höger annars får jag väl sälja alla mina
dyrbara saker och bo i min vackra fina varma  bil resten av vintern :P
Ikväll blir de hör och häpna middag hos denna mistern =)
Hörde ryckten om att min hjalle oxå skulle dit =)
Och kanske M och M får väl se vilka som dyker upp och inte :P
Sen har ju min katt fnatt som vanligt nej mamma är hemma inte sjutton
vill jag mysa jag vill springa runt på alla möbler som de är möjligt på kortast tid :O
Man kanske borde börja klocka henne? ;) Flytta runt på möbler och mattor gör hon
då oxå kanske skulle överlåta möbleringen åt henne i framtiden? :P
Imorgon blir de middag hos TB med Dahn och hans sambo nå fläskfile hörde jag ryckten om =)
Och Viklund du SKA få äta middag och se film med mig inom en snar framtid så nu har jag lovat de öppet oxå :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0