Igår..

Så börja dagen med att sopa av den dära förbaskade bilen..
Och självklart så starta inte fläkten så höll inte ens på att ta mig iväg till Hjalle
Surra lite med han åkte hem igen. Sen gick jag en promenad med Stefan
vart ändå en timmas prommis i alla snö och vi fick nästan ihop en halv mil vilket
är jätte bra tycker jag för att vara mig :)
Ganska mysigt ändå :)
Sen efter de bar de hemmåt och in i duschen för att sen gå till
Alice som ville bjuda på mat de var ju inte helt fel :)
Så det blev skinkstek med potatisgratäng och tryffelsås :)
 Sen åkte jag till TB i hopp om att bli smartare men de vet vi lär ju
aldrig hända ;) Nä men skämt o sido. Känner mig mest bara väldigt
förvirrad just nu och vet inte riktigt vad jag ska tänka, tro, vilja, veta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0