Halloween!

Var en ganska bra kväll bortsett från vissa händelser och ryggen åsså är man ju inte så smart då man dricker heller och kanske gör rörelser man kanske inte annars skulle ha gjort men men ryggen gör inte lika ont idag som tur är!
Åsså kom ju Sandra till byn och det var skoj tror hon har börja med nått nytt och först säga att hon it ska komma och sen bara hej jag är i byn ses vi typ ;)
Men de är kul så man får se henne lite då och då :)
Men är öm precis nästan överallt men inge bakis alls och de är ju skönt :)
Vissa andra mådde sämre idag vill jag lova bakis häng deluxe hos hjalle men go Hjalle bjöd på spaghetti och köttfärs :)
Fick mig en prommenad igår på en halv mil och idag på kanske 2 km är ju bättre än dom noll jag brukar röra mig får bara hoppas att jag ids ta mig ut nån dag denna vecka oxå..
Fundera på en film i sängen kanske lär ju gå sjukt dåligt att sova men sånt man får ta :O
Har inte hunnit få så många bilder från festen än tyvärr men ska lägga upp de senare =)
Men lite kostymer genom åren iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0