God morgon!

Vaknade och slog på en film i sängen blev percy Jackson och Monsterhavet
vad den då heter på engelska vet jag inte men tyckte det var länge sen den
första filmen kom ut så de var väl dags att del två kom ut..
Så börjar väl vara dags att kliva upp och äta frukost och duscha innan man beger sig mot jobbet
där runt två =)
Sen blir det middag hos min Hjalle ikväll hoppas de blir nått mumsigt =)
Bleh har ju funkat bra att slå igång min fläkt med en hammare då den stannat
men igår då jag hade behövt den så fanns den inte kvar så är väl bara köra
utan fläkt utom då man kan sparka igång den innan man åker iväg :(
Tänk att det kan vara så komplicerat att tycka om människor?!
Kanske lika bra att bli den dära kalla isbiten snart skulle vart enklare :/
 
 
Ja jag fastnade för denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0