Dagen!

Haft främmande större delen av dagen och det är väl sånt som får en att hålla ihop.
Vänner som finns då man behöver dom som mest det är kärlek.
Nu rullar oth på tvn vart som sugen på att se om serien igen så är väl bara plöja
igenom den igen har ju så svårt att fastna för nya så varför inte se dom man
redan tycker om en gång till? :)
Får se om jag tar med mig Valpen imorgon och kikar på en bil
bara synd att försäkringen är så helvetes dyr men får väl kanske köra
på en halvförsäkring även om man skulle vilja ha en hel då bilen bara är 13 år
gammal mot för den man har nu som är lika gammal och sönder rostad som en själv :P
Imorgon står ytterligare ett kort arbetspass på schemat =)
Så nu ska jag gosa ner mig med mitt odjur och värma mig för jag är bottenfrusen :/
Saker som betyder lite för en själv kan göra en annan person lycklig
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0