Burr så kallt :/

Huuuuvva så kallt de äär och ändå är de bara -14 grader hur sjutton ska
man överleva när de börjar krypa mot -25? Nä säger bara burr
Sitter och fryser vid datorn :/ Fast jag låg ju iof och skakade
imorse för att jag drömde jag var i en isvak så kanske är sviter av de?
Man kanske ska krypa ner under ett täcke med datorn och film?
Fast borde åka och köpa frukost men de kändes väldigt jobbigt bleh.
Tur jag har en kissemisse som ligger på mig synd bara att det blir
ännu kallare då denna bestämmer sig för att gå eller byta plats :P
Nää denna dag blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men vad ska
man göra? Inge jobb, Middagen jag hade planerat i mitt huvudet
blev istället en hamburgare med vatten vilken fantasi denna dam har
eller så kanske inte..
Sen imorgon ett kort pass på 2 ½ timma inte mkt men har inte råd att
tacka nej till det ifall att nån blir sjuk och jag får ett längre pass så bara
bita i det sura äpplet och ta de man får!
Undra vad man skulle ha krypit ner till för film?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0