Äcklig dröm :(

Säger bara usch vilket äckligt uppvaknade jag hade i natt vakna av att det
kändes som om jag höll på att kvävas och tårarna bara sprutade
hade kvar den dära känslan av att ha nått fast i halsen ett bra tag efter
att jag hade vakna vad jag då drömde har jag ingen aning om men
tydligen inte bra dröm med tanke på hur jag mådde då jag vakna..
Förstå vilken katt jag har går inte komma in genom dörren och sätta sig ner
utan att hon hoppar upp på axeln så har hon aldrig hållt för nån månad sen
nog är de väl kul att hon uppskattar ens sällskap men nog tycker jag att
hon kan ligga i mitt knä istället men Sotis är väl som sin mamma och
väljer det hon vill istället för vad någon annan vill bara för att hon KAN ;)
Nu sitter hon i mitt mörka köksfönster :/ men hon får skylla sig själv
sätter man sönder mina lampor blir de mörkt :P Nä men skulle väl behöva köpa
en ny lampa dit men snart ska ju julsakerna upp så de får väl vara ett tag till tror
jag. Har ju så svårt att hitta saker jag tycker om. Så hära i efterhand skulle jag verkligen
ha köpt en annan kökslampa efter som den inte släpper ut nå ljus uppåt och endast
neråt hur tänkte Stenberg där? Inte alls som vanligt men använder den ju nästan aldrig
heller så den får väl vara den med ska väl inte bo i denna lägenhet förevigt :O
Önskar jag hade en lägenhet som jag bodde i med David som är på markplan med
egen ute plats är ju nästan som ett egen litet hus men dom kostar ju så helvetes mkt :/
 
Imorgon blir de jobb på parkskolan som jag har saknat dom nu då jag har varit fast på TMS
mest men de går ju oxå bra men de är inte riktigt sammalika som mina stora barn på skolan
gissar att jag lär få en kram eller två imorgon av en hel del elever :)
Nää gosas lite med kissemisse sen måste man väl fundera på lite käk eller nått i den stilen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0