Människor

Jag har inte mkt mer att säga än att de finns VÄLDIGT knepiga människor i denna värld :S
Och vad skulle jag göra utan min älskade Hjalle är mig en svårt gåta att knäcka hoppas jag aldrig behöver pröva knäcka den :)
Kände inte alls för att vara hemma i helgen så har sovit hos Hjalle och fått umgås med han då vi bara byter av varandra på jobbet dessa två veckor så känns de lite ynkligt med tanke på hur mkt vi brukar umgås annars då jag inte är på polar men men en vecka kvar sen är det semester/arbetslös i en hel vecka! Då vill jag bara bort synd bara att ingen jävel bara vill åka bort med mig och göra bara ingenting utom äta, bada, sola typ :O Aja de löser sig väl hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0