Hååååååår..

Just nu är jag sååååå less att ha lös hår så inom en vecka är skiten borta!
Ska försöka få tillbaka min vanliga färg så man slipper färga hit och dit orkar inte lägga ner mera pengar på de nu får de fan vara bra :P Tänk så mkt annat man hade kunna göra med pengarna man spenderar på att färga de och sätta in löshår men nu har jag ju prövat de iallafall :) Kommer nog kännas ganska tomt men de skiter jag i för jag känner mig bara äcklig i håret ständigt och de vill jag inte ska fräscha upp de helt enkelt!
 
Snyggt ja men men :P
Kanske blir den frillan igen har inte riktigt bestämt mig än men kaaaaanske :P
Skulle bara ha behövt ha lika snygg kropp som då men men de kanske kommer ett tränings sug nån gång i mitt liv hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0