Saker..

Hämtat en del saker hos D idag som jag inte riktigt har orkat hämta förut
men nu är de gjort så nu har Vincent en större säng här när han kommer
och ska mysa med Maaaiie så de e ju bra det iallafall.
Haft middag hos T med massa fina vänner kändes skoj :)
 
Igår var de fest hos Hedman det var nice det träffa lite folk.
Skulle behöva städa upp läggan så jag får pynta men har inte
hittat orken till det men det kommer väl förhoppnings vis sen i veckan för
just nu är det saker över allt och i påsar som vanligt jag är helvetes omöjlig
har jag insett bara fyller på lagret med saker i påsar duktigt Stenberg.
Hmmm undra om man skulle behöva åka ut och köpa sig nå frukost till
i veckan eller nått liknande?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0