Drömmar..

Drömmar är verkligen hemska ibland fy fan så skit man kan må då man vaknar upp
från en riktigt dålig dröm men vad ska man göra inte direkt så att man kan styra sina drömmar
och tyvärr i mina fall är dom oftast kopplade till tråkiga/dåliga saker och ting som hänt i mitt liv eller folk runt omkring en.. Man ligger redan på botten men sen kommer det en massa skit drömmar som ska få en att känna sig ännu mindre värd än man redan gör? :/
Här om veckan vaknade jag av att jag ligger och håller om min egen mage och snyftar.
För då har jag lyckas drömma att jag var gravid men kände inga sparkar och inte en jävel på sjukhuset vill hjälpa mig förstå paniken det bygger upp i en även då man sover usch.. Den dagen jag blir gravid igen kommer inte bli lätt alls någon stanns kommer vara orolig varenda sekund den inte rör sig.
 
Sen i natt drömmer jag att jag har fått livmodercancer suck..
Och jag är inte riktigt den tjej jag var för några år sen som verkligen kämpade för det hon ville
känns som att den orken bara försvann någonstanns i tomma intet så i drömmen gav jag bara upp
Berättade knappt för folk att jag var sjuk för då visste jag att folk skulle dra mig till sjukhuset
Så jag tynade sakta bort..
Så jag säger bara USCH vilka drömmar!
Och till er som har era föräldrar, barn, syskon osv kvar i livet var glad för det för att tappa någon tar hård på en och alla runt omkring man blir aldrig riktigt densamma igen :(
 
Nä dags att försöka pigga upp sig med lite frukost så man orkar med Seth, Ella och Vincent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0