Blandat

Jobbjobbjobb gör mig inget alls just nu faktiskt bara de att de varit lite sömn senaste nätterna så jag är helt slut pumpad känns det som :/ Ont lite här ont lite där fick tväront i örat ikväll och det om nått är nått jag ogillar tar vilken förkylning som helst bara det  inte sätter sig i öronen men så är det väl då man som barn var ett öronbarn antar jag? Hade ju så sjukt mkt problem med dom tur det blev bättre sen rören i öronen :) Men menar kan inte få en duschstråle mot örat utan att halv få panik huvva obehagligt är vad de är!
 
Och lördagen är bokad för bastu och nån cider ska bli nice det :) Chaffisen är fixad bara bolaget kvar då men lär ju inte hinna imorgon för då har jag stängningen så lär väl bli på fredag då kanske..
Alltså jag kan inte fatta att de är jul på tisdag helt sjukt :S Aja betyder att jag snart får plocka ner julgranen vilket betyder en mindre olydigkatt det gillar vi :)
Nä nu ska Stenberg blunda och sova tills klockan ringer halv nio skönt med sovmorgon i need it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0