16/12

Jobbat hela dagen idag tiden gick väl fort till 14 sen stanna den som av tyvärr och barn
som droppar av tidigare visst kan det vara skönt med en lugn stund ibland men det
har man ju oftast då dom flersta sover om man är på en yngre avdelning så går de ju segare ju mindre barn det är kvar på eftermiddagen!
Sen åkte jag hem har äntligen fått ägarpapperna på kärleksbilen så får väl se om jag snör ut den på blocket för en väldigt billig peng eller ställerav skiten eller skrotar den ska funder lite till på den biten.. Ska plocka baslådan iallafall. Borde då åka och tömma den vilket som vilket kommer leda till att all skit hamnar i S80 och jag vet inte riktigt om jag är beredd på att skita ner den så mkt än faktiskt eller så dumpar jag det i snårris då blir säkert Mamma jätte glad på minstingen hennes ;)
Kom på den briljanta idéen om att jag skulle göra nå skoj på lördag tur jag vänner som inte är sena på att hoppa på mina små saker :)
Men sen nyår jul jag känner inge tagg för nått av de egentligen vet inte rikigt vad jag ska göra för att hitta ett sug.. Jul utan barn känns tråkigt är ju som genom dom man får glädjen på jul anser jag! Sen nyår javisst massvis med vänner men det är ändå nått som tar emot kanske är att jag inte hittar nån klänning jag vill ha? :O Nä det tvivlar jag på att så är fallet men nått är det har inte bara satt fingret på vad än!
Kanske dags och stänga ner och sova är helt död har hållt på att somna i soffan till rederiet flera gånger under kvällen men bara för det kan jag säkert inte sova nu men ska pröva iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0