14/12

Blev bjuden på bakadpotatis med vitlöksmör och entrecote av syrran det var mumsigt :)
Sen vart det lite tv tittande bland annat Harry Potter :)
Och min mage som varit så snäll senaste månaderna har pajjat helt det är inte de minsta skoj
hade som vant mig vid en relativit snäll mage men det kan jag ju glömma nu :/
Men den mår väl som man själv mår ibland tror jag..
Och bilen jag fattar det inte den startar inte alltid på första försöket
orkar inte med att den oxå ska börja tjorva med mig kan väl få leva utan biltjorv en månad eller två iallafall
så jag hinner lugna mig från toyotan :O Men annars går den som en dröm :)
Nää lite film kanske så jag orkar med att vara barnvakt åt tre oväder imorgon runt 13 men
det blir nog mysigt :)
Sen ska jag på kalas oxå gamla Anna som fyller år :)
jag skulle kunna äta upp dom ibland men då kan jag ju inte mysa med dom igen
så får väl pussa lite på dom istället :)
 
Ibland önskar jag verkligen att saker och ting gick att ändra på men ibland är det
bara väldigt svårt att få saker och ting att klicka ihop..
 



Kommentarer
Postat av: Sis Linda

Vilka pluttiga skönungar du hade på den bilden, dom längtar lika mycket efter att vara med dig ❤️

Det som är meningen i livet händer, följ din magkänsla och lyssna på den.
Kram lillasyster 💕

Svar: Tack Sis <3
Marie Stenberg

2013-12-15 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0